Jumaat, 30 Julai 2010

Best song describe my LoveLife

"Stacy - Jahat"

Jom explore!

"aku sudah serik bercinta"

"kerna, selalu berakhir dengan kecewa"

"tapi, sejak hadirnya dia..."
(org istimewa tu la...)

"semua sistem kawalan kini terjejas..."
(mmg aku dgn dia langit dgn bumi, tapi, mukanya, kelebihannya dan sikpnya membuatkan otak, hati aku terjejas... tergugat sebagai gadis kebal... ngeh3x...)

"kepala kat jangan gelojoh"
(mmg sbb die BODOH and BANGANG, kepala aku kate, pikir masak2 dulu...)

"hati, pula kata pergi..."
(tapi hati pulak tak sabar2 nak bukak pintu... untuk DIA!)

"benarkah cinta itu buta"

"kerna tak nampak apa selain dia..."
(mmg betul!!)

--++--

"aku, aku bagaikan sudah terkena mentera cinta"
(oleh dia...)

"dari manakah kau datang menyerang..."
(dari tetingkap kelas kau kat atas kelas aku... masa rehat aku kat balkoni, kau tgk aku, aku tgk kau... ngeh3x...)

"diriku, diriku yang disangka KEBAL"
(MMG AKU agak KEBAL)

"oh jahatnya kamu!!"
(padahal aku suke... jugakla...)

"engkau, engkau penyebab diriku terigau-igau"
(mmg slalu terigau-igau tapi, sejak kenal die, slalu dpt 5A pekse... plik tullah...)

"terbayangkanmu hampir setiap waktu..."

"ku mahu denganmu selalu"
(nak2! ngeh3x...)

"oh, jahatnya kamu!"

-----++-----

stakat tu je yg suits me... yg bawah2 lagi tu tak kut...

NEXT!

&&&&&&&&&&&&&&

SEMBUNYI - MISHA OMAR AND ANDY FLOP POPPY

"percikan sinar matamu singgah di hati"
"bergetar bibirku bisu, sukar mengerti"
"pantasnya, diri tertawan"
"tak sempat"
"berkelip, aku kau punya."

"diam mu mengutus ilham"
"merujuk jiwa"
"mengikut suatu raga"
"melamar rasa"
"biarpun kita mencuba, sembunyi"

"namun kan terlihat"
"yang jelas di wajah"
"kita memang sarat..."
"merasakan CINTA"

"bagaikan bintang di malam cerah..."
"BERI CAHAYA."
"tak TERHALANG menyinari SEGALA"

"bertentang mata sebentar dihanyut angan"
"tersentap aku tersedar diperhatikan"
"sedangkan, diri terasa ke mana"
"renungan, aku nak alih"

"SEMBUNYI."
"namun kan TERLIHAT"
"yang JELAS di WAJAH"
"kita SEMEMANG sarat"
"MERASAKAN cinta"
"bagaikan BINTANG di malam CERAH"
"beri CAHAYA"
"TAK terhalang menyinari segala"
"walau kita CUBA sembunyi"
"namun TERLIHAT"
"SEGALANYA yang tersimpan DI HATI..."

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

LASTLY...

"cinta ini - DATO' SITI NURHALIZA"

"BETAPA engkau"
"MENYINTAI"
"AGUNGKAN aku bagai seorang PUTERI"
"SELALU kau PUJA"
"diriku ini"
"MELAYANG aku TAK MEMIJAK BUMI..."

"namun terkadang"
"ku rasakan"
"adakah sikapmu TAK BERLEBIHAN"
"aku wanita"
"TAK sempurna"
"BUKAN sekilaunya BATU PERMATA"

"marilah BERSAMA"
"jalani CINTA kita apa adanya"
"saling mengerti dan SUDI menerima"
"kita manusia BIASA"
"marilah MENJAGA"
"kesucian cinta RAHMAT yang KUASA"
"saling BERSATU hati untuk BERDUA"
"dalam dakapan MESRA"

"nikmati SUKA berbaki duka"
"seiring DENGANMU aku BAHAGIA"
"genggam jemari"
"dan BERJANJI setia selamanya"
"SAMPAI AKHIR NANTI..."

---000000000000000---

OKEY, memang tu jelah yang suits me well... keepi in touch ya guys!!

0 ulasan:

Catat Ulasan